Voedingsadvies

Top dat je aan de slag wil met je leefstijl!

Bij SvEnergy Training werken we met de voedingsapp van VYTAL

Meld je je aan dan kan je kan dezelfde dag nog starten met je programma. Jouw voedingsschema wordt samengesteld uit meer dan 1700 verschillende recepten en daarbij houden wij rekeningen met macronutriënten, allergieën, voedingsvoorkeuren, gewenste variatie en maximale bereidingstijd.

Calorieën tellen of zelf bedenken wat je moet eten, is niet meer nodig!

Je kan daarnaast altijd 10 dagen vooruitkijken, maaltijden wijzigen of zelf samenstellen en eenvoudig boodschappen doen met het handige in-app boodschappenlijstje, of direct laten thuisbezorgen. Een hoop mogelijkheden dus!

SvEnergy Training biedt de volgende mogelijkheden:

Optie 1: HET GOEDVOORJELIJF FITPLAN

12 weken lang ga je aan de slag onder begeleiding van een persoonlijke sport- en voedingscoach aan de slag met de voedingsapp VYTAL. Op een gezonde manier jouw doel bereiken, door voeding en beweging! Tijdens het 12 weken fitplan sport je bij SvEnergy Training, dit zit bij het traject in.

NIEUW PER 1 OKTOBER 2024!

Optie 2: HET HORMOONPLAN

12 weken plan waarbij je met een persoonlijke voedingscoach en een hormoontherapeut met je lijf en gewicht aan de slag gaat met de voedingsapp VYTAL. Heb je last van stemmingswisselingen, zit je niet goed in je vel of last van de overgang en gewichtstoename? Dan is dit plan iets voor jou! We starten met een uitgebreide intake. Om de 2 weken staat er een meet- en weegmoment gepland en 1x per maand een consult met de hormoontherapeut.

Optie 3: VOEDINGSADVIES OP MAAT

Je gaat onder begeleiding van een voedingscoach aan de slag met je voeding! We bieden je een volledig voedingsprogramma met de voedingsapp VYTAL vol met heerlijke gezonde recepten. Helemaal afgepast op jou leven en jou doel. Aan de hand van jou doel en situatie wordt de duur van dit traject bepaald.

Optie 4: ZELFSTANDIG GEBRUIK VOEDINGSAPP VYTAL

Ga zelf aan de slag met je voeding, zonder coach.

Kosten:

FITPLAN: 12 weken voedingsplan inclusief sporten bij SvEnergy Training - 199 euro

HORMOONPLAN: 12 weken voedingsplan inclusief beweeg- en hormoonadvies – 299 euro

GOEDVOORJELIJF VOEDINGSADVIES OP MAAT: onder begeleiding van een voedingscoach ga je aan de slag met jou doel, de duur is afhankelijk van jou gestelde doel - 49,95 euro p/m

Na het volgen van 1 van deze plannen is het mogelijk om de app tegen een voordelig tarief af te nemen – 15 euro p/m. Ook geldt dit tarief voor leden van SvEnergy Training.

ALLEEN VOEDINGSAPP: Gebruik Vytal voedingsapp zonder begeleiding – 19,95 per maand*

*Na 3 maanden maandelijks opzegbaar

​Wil je aan de slag met ons? Download de VYTAL app en kies SvEnergy Training als jouw coach!

Meer informatie? Stuur een mail naar: info@svenergytraining.nl

Milou SvEnergy_website_edited_edited.jpg

Voedingscoach SvEnergy Training

Mijn naam is Milou Klatt-ten Cate en ik ben voedingscoach bij SvEnergy Training. Door mijn altijd al bestaande interesse in gezondheid, voeding en sport heb ik in 2019 de opleiding tot Voedingsdeskundige afgerond en als vervolg daarop in 2021 de opleiding Sportvoeding gevolgd.

Naast het geven van voedingsadvies geef ik ZwangerFit, Back in Shape en Bootcamptrainingen bij SvEnergy Training, verzorg ik Loop-, Skeeler-, en Schaatstrainingen bij de Schaatsvereniging SV Viking Harderwijk en ben ik werkzaam in de zorg als operatieassistent.

Uit deze combinatie haal ik veel plezier en energie, daarom help ik je graag op weg naar een gezonde levensstijl!

Je kunt bij ons terecht voor:

Voedingstrajecten

AdobeStock_170584169_edited.jpg

Sportvoedingsadvies

Op maat

Wil je beter presteren tijdens je trainingen en inzicht krijgen in het juiste eetpatroon voor sporters? Dan is dit advies geschikt voor jou.

Het advies bestaat uit:

• Online Intake

• Een voedingsanalyse

• Persoonlijk sportvoedingsadvies op maat

Prijs op maat

Agenten van de Marathon

Persoonlijk wedstrijdplan

op maat

Het wedstrijd voedingsplan bevat advies een:

• Een taperschema (koolhydraten stapelen voor extra reserves) voor de wedstrijd

• Een drinkanalyse tijdens een trainingsmoment

• Vocht- en voedingsschema voor de wedstrijd